Helpdesk

Wsparcie dla pracowników PŁ

Pracownicy PŁ wszystkie problemy z funkcjonowaniem usług UCI PŁ zgłaszają na Helpdesk Wikamp (opcja ""Zgłoś problem" na głównej stronie).

Tylko w przypadku spraw, których nie można zgłosić przez Helpdesk (np. brak sieci lub dostępu do swojego konta) prosimy o kontakt telefoniczny: (42 631) 2899 lub e-mailowy: bok@p.lodz.pl. Uwaga: Jeśli sprawa zostanie zgloszona mailem, a była możliwość zgloszenia jej przez Helpdesk, będziemy Państwa prosić o ponowne jej zgłoszenie właśnie przez Helpdesk.

Lokalizacja BOK UCI: ul. Wólczańska 175, budynek A5

Pracownicy administracji PŁ

Pracownicy administracji PŁ w kwestiach związanych z obsługą uczlnianych systemów informatycznych proszeni są o korzystanie z serwisu zgłoszeniowego Pomocnik, zgodnie z zasadami ustalonymi wcześniej z administratorami tych systemów.

Informacja dla Studentów

Państwa Studentów prosimy o zgłaszanie problemów do BOK CEL: tel. (42 631) 2806 lub przez e-mail: bok@edu.p.lodz.pl